حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان در بهزیستی بندرعباس

با هدف ایجاد انگیزه مندی در کارکنان و در راستای بررسی مسائل و چالش های اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان از این مجموعه بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ صبح امروز سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به اتفاق جمعی از معاونین و روسای ستادی با حضور در اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در بدو ورود از محل میز ارتباطات مردمی بازدید به عمل آورد و فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این بازدید بر تکریم مددجویان و مراجعین و خدمت رسانی در خور و شایسته به آنان تاکید کرد و اظهار داشت : مددجویان ولی نعمتان ما هستند باید با بیان مناسب و سعه صدر با آنها برخورد نماییم .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دستگاه باید از ظرفیت و مشارکت خیرین و دستگاههای خدمت رسان در جهت رفع مشکلات مددجویان استفاده نماییم .

وی در ادامه حضور با جمعی از کارکنان این اداره نیز از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات و مسائل موجود قرارگرفت .

صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیرکل و هیات همراه به تشریح خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف پرداخته و گزارشی از عملکرد اخیر این اداره و اقدامات انجام شده در حوزه ایجاد اشتغال و تامین مسکن جامعه هدف و همچنین سایر خدمات تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان بهزیستی را به اختصار بیان کرد .
در ادامه کارشناسان مسئول هر یک از حوزه ها و دفاتر نیز به طور مختصر گزارشی از واحد های تحت امر خود ارائه نمودند و به بیان مشکلات پیش رو پرداختند .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار رهنمودهایی را در خصوص رفع چالشها و مسائل مطرح شده عنوان داشت و از زحمات و تلاشهای ارزنده و شبانه روزی آنها در مسیر خدمت رسانی صادقانه به گروههای مختلف جامعه هدف تشکر و قدردانی نمود .

کد خبر 82802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد