در رسانه | ۱۰ هزار و ۶۵۹ خانوار در میناب از خدمات بهزیستی بهره مند هستند

رییس اداره بهزیستی شهرستان میناب گفت: ۲۶ هزار و ۱۲۰ نفر در قالب ۱۰ هزار و ۶۵۹ خانوار در شهرستان میناب تحت پوشش بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره می‌برند.

به گزارش صبح دریا نیوز، علی جاودان صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته بهزیستی با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) هفته بهزیستی امسال از تاریخ ۳۰ تیر تا ۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بهزیستی با شعار «نهضت حسینی خدمت مردمی» در شهرستان میناب برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های هفته بهزیستی در میناب شامل ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان، دیدار با جامعه هدف، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی میز خدمت، افتتاح مسکن مددجویی، اهدا خون کارکنان بهزیستی است.

جاودان بیان کرد: برگزاری دیدارهای صمیمانه با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، افراد دارای معلولیت، بانوان سرپرست خانوار، دیدار با امام جمعه، بازدید از مراکز تحت پوشش بهزیستی، مانور خودروهای اورژانس اجتماعی، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته بهزیستی در این شهرستان است.

رئیس اداره بهزیستی میناب خاطر نشان کرد: هدف اصلی سازمان بهزیستی تغییر نگرش‌های جامعه نسبت به معلولیت، ایجاد نگرش مثبت، افزایش مشارکت اجتماعی و توانمندسازی این افراد است و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب می‌تواند زمینه مساعدی را برای رشد اقتصادی و استقلال فردی فراهم سازد.

جاودان یادآور شد: در بحث اورژانس اجتماعی ۵۰۹ تماس مرتبط و ۱۸۹ تماس غیر مرتبط در خصوص آسیب‌های اجتماعی داشتیم، مردم می‌توانند در خصوص همسر آزاری، سالمند آزاری و کودک آزاری با سامانه ۱۲۳ تماس بگیرند.

رئیس بهزیستی میناب بیان کرد: یکی از مطالبات مهم بهزیستی میناب ارتقا جایگاه این اداره از نظر امکانات و پرسنل است چرا که ارائه خدمات ویژه مستلزم زیرساخت‌های ویژه است.

وی در رابطه با تعداد مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان میناب خاطرنشان کرد: ۲۶ هزار و ۱۲۰ نفر در قالب ۱۰ هزار و ۶۵۹ خانوار در شهرستان میناب تحت پوشش بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره می‌برند.

کد خبر 112429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد