آغاز بکار بیست و هفتمین مرکز مشاوره در استان هرمزگان

در دومین روز از هفته بهزیستی؛ بیست و هفتمین مرکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی در استان هرمزگان با حضور مسئولین آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در دومین روز از هفته بهزیستی؛ مرکز مشاوره دکتر سیده نرجس زمانی به عنوان بیست و هفتمین مرکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی در استان هرمزگان با حضور معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان و  مسئولین بهزیستی استان و شهرستان بندرعباس آغاز بکار کرد.

آمنه همت معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان خدمات این مرکز را شامل ارائه مشاوره تخصصی در زمینه‌های فردی و خانوادگی، ازدواج، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تحصیلی، ارتقاء توانمندی‌های معنوی، اخلاقی و فکری و ... عنوان کرد و گفت : در حال حاضر ۲۷ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در استان فعالیت دارند.

همت به خدمات حضوری و غیر حضوری مشاوره و روانشناختی اشاره کرد و افزود : در سال گذشته ۱۸ هزار و ۷۷۱ نفر با مراجعه به مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی از متخصصان مراکز بهزیستی خدمات دریافت کردند و ۱۴هزارو ۷۲۰ نفر هم در تماس با ۱۴۸۰ "صدای مشاور"، برای رفع مشکلات روانشناختی در زمینه‌های کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، شغلی، مشکلات خانوادگی، سوالات پیش از ازدواج و روان‌شناسی بالینی شامل اختلالاتی نظیر افسردگی، اضطراب و وسواس از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌ مند شدند.

معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان تصریح کرد : مشاوره های کودکان ونوجوانان از مهم ترین خدمات مراکز مشاوره ای هستند که حساسیت زیادی دارد.

کد خبر 112480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد