تعامل دوسویه بهزیستی  هرمزگان و  فرودگاههای استان در خدمت رسانی به جامعه هدف

با هدف توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان با دکتر جمشید دلفاردی مدیر کل فرودگاه های استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ صبح امروز و در آستانه فرا رسیدن عید قربان سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با هدف توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های فی مابین با حضور در دفتر مدیریت اداره کل فرودگاههای استان طی نشستی صمیمانه با دکتر جمشید دلفاردی مدیرکل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد .

سامیه جهانشاهی ضمن قدر دانی از مدیر کل فرودگاههای استان هرمزگان از همکاری و همراهی و نگاه موثر و حمایتگر مدیر کل فرودگاههای استان نسبت به جامعه هدف سازمان تشکر و قدردانی نمود.  

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اذعان گستردگی و تنوع خدمات سازمان بهزیستی به آحاد مختلف جامعه از دوران جنینی تا سالمندی ، به ارائه گزارش مبسوطی از خدمات و فعالیتهای سازمان در حوزه های مختلف پرداخت .

وی در ادامه به موضوع مناسب سازی ادارات، مبلمان و محیط شهری اشاره نمود و افزود : باید با مشارکت سایر دستگاهها زمینه رفع تبعیض و حضور معلولین را در اجتماع فراهم نماییم چرا که این قشر از جامعه هدف دارای استعدادهای بالقوه و توانمندیهای فراوانی هستند که باید با نگاه مسئولانه تر شرایط و بستر لازم را جهت حضور موفق و تاثیر گذار آنها را در جامعه فراهم سازیم .

جمشید دلفاردی مدیر کل فرودگاه های استان نیز ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور مجموعه بهزیستی در اداره کل فرودگاهها تصریح کرد. خدمت رسانی و حمایت از جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی مایه افتخار و مباهات این مجموعه می باشد .

دلفاردی اعلام کرد : آمادگی هر نوع همکاری در خصوص خدمت به افراد دارای معلولیت و مددجویان عزیز بهزیستی را داریم .

گفتنی است: تشریح طرح شکرانه توانایی، استفاده از ظرفیت گروه های فرهنگی و هنری معلولین، پیگیری امور مربوط به مناسب سازی، استفاده از ظرفیت فضای ترمینال های پروازی داخلی و خارجی جهت انجام تبلیغات در راستای معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان به مسافرین بخشی از محورهای این نشست و دیدار بود.

کد خبر 82799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد