ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف با استفاده از ظرفیت پنل های خورشیدی

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : استفاده از ظرفیت نصب و راه اندازی پنل های خورشیدی راهبردی موثر در مسیر ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با اولین روز از آغاز هفته دولت ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در محل سالن پردیس دانشکده مهندسی کشتی سازی و صنایع دریایی امیر کبیر ، با دکتر سایانی عضو هیات علمی این واحد آموزشی و سیدعلی محمد کلانتری عضو هیات مدیره شرکت هلدینگ مه نور برق آفتابی در زمینه توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های این مجموعه در راستای ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش سازمان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان برگزاری این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، به معرفی و تشریح فعالیتها و خدمات سازمان در حوزه های مختلف پرداخت .

وی در ادامه ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش را یکی از رسالتهای مهم سازمان بهزیستی عنوان کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات و دغدغه های مددجویان تحت حمایت بهزیستی تنها با همکاری ،همیاری و همراهی خیرین ، مسئولین نیک اندیش و مدیران دلسوزان مرتفع می گردد و این همراهی مایه دلگرمی ما در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف است.

وی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در راستای اشتغال مددجویان توضیحاتی ارائه نمود و اذعان داشت : یکی از مواردی که بهزیستی در بحث توانمندسازی مددجویان به‌دنبال آن است، ایجاد اشتغال پایدار و دانش بنیان برای جامعه هدف است و استفاده از ظرفیت نصب و راه اندازی پنل‌های خورشیدی یکی از راهبردی موثر برای دستیابی به این مهم و ایجاد زمینه درآمدزایی و استقلال مالی مددجویان است.

 سید علی محمد کلانتری عضو هیات مدیره شرکت مه نور برق آفتابی نیز در ادامه جلسه با تبریک فرا رسیدن هفته دولت ، به ارائه توضیحاتی در خصوص مزایای پرداختن به بحث پنل های خورشیدی برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی پرداخت و گفت : نصب و راه اندازی پنل های خورشیدی در استانهایی مانند هرمزگان که این قابلیت و ظرفیت را دارند علاوه بر سود آوری و در آمدزایی ، موجب توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر ، افزایش تولید و تاب‌آوری شبکه برق، کاهش آلایندگی و توجه به محیط‌زیست خواهد شد.

وی گفت : شرکت هلدینگ نور برق آفتابی با راه اندازی و نصب آخرین نوع از پنل های خورشیدی و با مشارکت و همکاری قرارگاه سازندگی بسیج این آمادگی را دارد که بتواند با توجه به شرایط خاص و پتانسیل بالقوه استان هرمزگان بویژه در شرق استان با استفاده از ظرفیت هایی همچون : صنایع تبدیلی ،بویژه در زمینه محصولات کشاورزی مانند خرما ،صنایع دستی و صنایع دریا محور  در مسیر ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف با بهزیستی همراهی نماید .

کد خبر 88043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد