دیدار مسئولین بهزیستی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس

به مناسبت نکوداشت هفته بهزیستی ؛ مدیرکل و مسئولین بهزیستی هرمزگان صبح امرور با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت نکوداشت هفته بهزیستی ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی جمعی از مسئولین این اداره کل با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس دیدار کرد .

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان این دیدار با نکوداشت هفته بهزیستی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهید فیاض بخش موسس و بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور ، به ارائه گزارش جامع و مبسوطی از اقدامات ، خدمات و فعالیتهای بهزیستی هرمزگان در حوزه های مختلف پرداخت .

جهانشاهی همچنین از همراهی و همدلی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس در راستای حمایت از اهداف ، برنامه ها و طرح های سازمان در مسیر خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت سازمان تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت : نگاه ما در بحث آسیبهای اجتماعی نگاه پیشگیرانه است و باید به سمت و سویی حرکت نماییم تا با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم بویژه گروههای هدف مسیری نوین را در راستای خدمت رسانی در پیش گیریم .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ، ایجاد اشتغال ، توانمندسازی جامعه هدف و کاهش آسیبها ی اجتماعی را از ماموریتها و رسالتهای مهم سازمان برشمرد و تصریح کرد: تحقق این اهداف همکاری همه دستگاههای متولی را می طلبد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان همچنین ابراز داشت : در بحث خدمت رسانی به افراد دارای اعتیاد با کمبود اعتبارات مواجه هستیم که کار خدمت رسانی به این قشر از مددجویان را با موانع مواجه می سازد .

وی ابراز امیدواری کرد: با همت و یاری همه دستگاههای خدمت رسان شاهد رشد ،بالندگی و شکوفایی اهداف عالیه سازمان در حوزه های مختلف باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس نیز ضمن خوشامدگویی ، هفته بهزیستی را به کارکنان خدوم ،ساعی و دلسوز بهزیستی در سراسر استان تبریک گفت .

عبادی زاده کار در بهزیستی را امری خطیر ،ظریف و حائز اهمیت برشمرد .

وی تکریم انسان ها و حفظ کرامت انسانی مراجعین را مهمترین تکلیف کارکنان بهزیستی دانست و گفت : صبر و شکیبایی  و خوش اخلاقی لازمه کار در بهزیستی و کار با افرادی است که با سیل عظیمی از مشکلات و آسیبها روبرو شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس در ادامه به بحث مسئولیت های اجتماعی صنایع استان پرداخت و تصریح کرد: صنایع باید با مشارکت بیشتری در بحث مسئولیتهای اجتماعی ایفا نمایند و یاور سازمان بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اضافه کرد: بخش عظیمی از صنایع و معادن در حوزه مسئولیت های اجتماعی باید ورود کنند تا دستگاهی همچون بهزیستی بتواند به اقشار نیازمند و دردمند جامعه خدمت رسانی مطلوبی داشته باشد و شاهد توسعه و گسترش فقر در جامعه نباشیم .

نماینده  ولی فقیه در استان اظهار داشت: سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به لحاظ جایگاه مهم و تاثیر گذاری که در بحث خدمت رسانی به اقشار محروم ،ضعیف و کم برخوردار جامعه دارند در بین تمام دستگاهها مظلوم واقع شده اند لذا باید همه ظرفیتها و فرصتها را شناسایی و نیازها را احصا کرد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای جامعه هدف و مردم نیازمند باشیم .

کد خبر 85979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد