بازدید مدیرکل آب و فاضلاب هرمزگان از شیرخوارگاه بندرعباس

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی وحمایت ازجامعه هدف سازمان بهزیستی ، مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با همراهی مدیرکل بهزیستی استان در مجتمع خدمات بهزیستی الزهرا(س) حضور یافته و ضمن آشنایی با خدمات این مجتمع از بخش های مختلف شیرخوارگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی وحمایت ازجامعه هدف سازمان بهزیستی ، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان  ، به اتفاق جمعی از مسئولین این شرکت و با همراهی مدیرکل بهزیستی استان در مجتمع خدمات بهزیستی الزهرا(س) حضور یافته و ضمن آشنایی با خدمات این مجتمع از بخش های مختلف شیرخوارگاه بازدید کرد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار با قدردانی از حضور مسئولین آب و فاضلاب هرمزگان در مجتمع و همراهی مستمر با جامعه هدف بهزیستی، به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه پذیرش و فرایندخدمت رسانی به جامعه هدف مقیم دراین مرکز، چالشها و مشکلات پیش رو پرداخت .

وی به تشریح دغدغه و مشکلات موجود در فاضلاب مجتمع شیرخوارگاه پرداخت و ضمن بازدید میدانی وضعیت فاضلاب این مجتمع مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با ابراز خرسندی از حضور در جمع نونهالان ، کار در بهزیستی و خدمت رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت را عبادت و مایه سعادت انسان دانست و در خصوص مرتفع نمودن فوری مشکل فاضلاب شیرخوارگاه و همچنین استفاده از ظرفیت پیمانکاران شرکت های آب و فاضلاب استان در راستای حمایت و خدمت رسانی به جامعه هدف مقیم در شیرخوارگاه قول مساعد داد.

کد خبر 85260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد