نشست هم اندیشی بهزیستی استان هرمزگان و معاونت اجتماعی سپاه امام سجاد (ع)

نشست هم اندیشی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با معاونت اجتماعی سپاه امام سجاد (ع) در راستای بررسی چالشها و آسیب های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان طی نشستی صمیمانه در راستای استفاده از ظرفیت های مجموعه سپاه در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات آگاهسازی و پیشگیرانه به ساکنین محلات کم برخوردار و حاشیه نشین سراسر استان با سرهنگ حیدری معاونت اجتماعی و فرهنگی و آزادی مسول حوزه جمعیت و پیشگیری از طلاق و کمیته پشتیبانی ازدواج سپاه امام سجاد ع استان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ارائه برنامه های پیشگیرانه را از اولویت های سازمان بهزیستی برشمرد .

وی فقر زدایی را امری مهم دانست و گفت:سازمان بهزیستی از جمله دستگاه های دولتی است که دربررسی و کاهش آسیب های اجتماعی با تنوع فعالیت ها نیاز به همکاری و دستگیری سایر نهادها به ویژه سپاه و بسیج که دارای توان و پتانسیل بالایی هستند دارد .

وی ضمن تشکر از همکاری معاونت اجتماعی سپاه با اداره کل بهزیستی استان، در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با اشاره به دخیل بودن بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان در بحث آسیب‌های اجتماعی بیان داشت: باید سهم هر دستگاه اجرایی عضو کارگروه اجتماعی فرهنگی مشخص شود و از موازی کاری ها در بحث آسیبهای اجتماعی جلوگیری گردد.

سرهنگ حیدری معاون اجتماعی سپاه امام سجاد (ع) ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی با اعلام آمادگی معاونت اجتماعی سپاه جهت همکاری و پشتیبانی از فعالیت های اجتماعی بهزیستی خاطر نشان کرد:حوزه اجتماعی سپاه  آمادگی کامل جهت هدفمند کردن فعالیت ها در کاهش آسیب های اجتماعی و برگزاری کارگاه‌ها و دوره های مهارت آموزی و پیشگیری را دارد.

شایان ذکر است در این نشست دو طرف بر برنامه ریزی مشترک محله محور ،استفاده از ظرفیت فضای رسانه ای و تبلیغاتی سپاه ، ارائه خدمات آموزشی به گروه هدف دانش آموز و تدوین برنامه های پیشگیرانه جهت کاهش و کنترل آسیب ها تاکید نمودند.

کد خبر 85153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد