پیام تبریک مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با صدور پیامی چهاردهم تیرماه روز "شهرداری و دهیاری" را به عموم مردم تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است :

دهیاری‌ها و شهرداری‌ها از ابتدا نهادهای خدمات‌رسان روستا و شهر بودند که در مسیر خدمات‌رسانی به مردم قرار گرفته و با وحدت و مشارکت آحاد مردم به تکمیل و تقویت زیرساخت‌ها و ایجاد امکانات رفاهی اقدام می‌کنند.

اهمیت حضور و فعالیت این دو نهاد در رشد و بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی  و گسترش ظرفیت های حوزه های صنعتی، کشاورزی و گردشگری بر کسی پوشیده نیست و هر گاه در پیشبرد امور از این توانمندی ها به شکل مطلوب بهره گیری شده، نتایجی موفقیت آمیز در برداشته است.  

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری ها، نشانگر اهمیت نقش و جایگاه موثر و تعیین کننده این دو نهاد مردمی و اجتماعی و اقدامی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالیتهای خالصانه خادمین مردم در اجرای برنامه های مدیریت شهری و روستایی است.

اینجانب ضمن تبریک ایام مبارک دهه ولایت و امامت و تبریک این روز، از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداریها و دهیاری های استان به ویژه در همراهی با اهداف و ماموریت های سازمان بهزیستی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم. 

سامیه جهانشاهی

                                                                                                                        مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 83475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد