بررسی چالش ها و مشکلات دریافت تسهیلات توسط مددجویان

در راستای تحقق اهداف مشترک و به منظور ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی بیشتر مددجویان تحت حمایت از تسهیلات بانک ها، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با دکتر حسن مکرمی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای تحقق اهداف مشترک و به منظور تسهیل و ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی بیشتر مددجویان تحت حمایت از تسهیلات بانک ها ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان طی نشستی صمیمانه با دکتر حسن مکرمی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان دیدار و گفتگو کرد.

بررسی و ارزیابی چالشها و مشکلات دریافت تسهیلات توسط مددجویان ، تسهیل در روند پرداخت تسهیلات دریافت تضامین از جامعه هدف ورایزنی در خصوص تسریع در پرداخت تسهیلات جزء۱و۲تبصره ۱۶ باقیمانده از سال ۱۴۰۱ و همچنین پرداخت تسهیلات جزء۴بند ب تبصره ۱۸ مربوط به اعتبارات سال ۱۴۰۲ از مهمترین محورهای این نشست بود.

مدیرکل بهزیستی استان در این نشست ضمن تشریح فعالیتهای بهزیستی استان و سیاستهای خرد و کلان سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت : یکی از وظایف و ماموریت های مهم سازمان بهزیستی موضوع اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف می باشد که این امر جز با مشارکت ،همکاری و یاری سایر نهادها و مسئولین امر محقق نمی گردد.

دکتر حسن مکرمی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان نیز با اعلام آمادگی در خصوص گسترش همکاری ها با محوریت موضوعات مطرح شده ، بانک رفاه را بانکی سلامت محور و حامی نظام سلامت خواند و افزود:ما در مجموعه بانک رفاه همواره به مسئولیت های اجتماعی خود پایبندیم و معتقدیم که پیشرفت و آبادانی کشور در گرو توجه ویژه به حوزه سلامت است که تعامل و همکاری ما با سازمان بهزیستی در همین راستا تعریف می گردد. 

کد خبر 83214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد