بخش های جشنواره :
- عکس
- چند رسانه ای (تیزر،کلیپ،موشن گرافیک)
- اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی (پوستر، بنر بیلبورد،اینفوگرافیک،بروشور،کتاب،نشریه، بولتن داخلی، ویژه نامه اعم از چاپی و الکترونیک)
- تولید محتوای رسانه ای (خبر،یادداشت،گفتگو،گزارش)
- وب سایت/زیرپورتال
- شبکه های اجتماعی
- پویش رسانه ای و تبلیغاتی
- پاسخگویی رسانه ای
- پیوست رسانه ای
- مستند سازی رویداد
- مدیر حامی روابط عمومی
- بخش ویژه – موضوع (روابط عمومی و رشد تولید)
مهلت و نحوه ارسال آثار:
آغاز جشنواره و انتشار فراخوان: ۱۰خردادماه
پایان مهلت ارسال آثار: ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲
بازه زمانی آثار تولیدی: از زمان انتشار فراخوان تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲
آثار ارسالی باید در بازه زمانی اعلام شده، تولید شده باشند، در غیر اینصورت در رقابت شرکت داده نخواهند شد.
نظر شما