در رسانه| افزایش ۱۴۱ درصدی اعتبارات بهزیستی اردبیل طی یک سال گذشته

ایسنا/اردبیل مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از افزایش ۱۴۱ درصدی اعتبارات بهزیستی اردبیل طی یک سال گذشته خبر داد.

حامد رضایی شامگاه ۱۱ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در استان اردبیل با بیان اینکه بهزیستی ۱۴۶ نوع برنامه در حال ارائه به جامعه هدف خود و مردم دارد، گفت: در حال حاضر ۴۲ هزار و ۵۰۰ پرونده با جمعیت ۹۷ هزار و ۷۰۰ نفر در بهزیستی تشکیل شده است.

وی افزود: افراد دریافت‌کننده مستمری در دولت سیزدهم با جهش بالایی روبرو بود، بطوریکه از ۴۰۲ نفر در سال ۱۴۰۰ به ۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر در سال ۱۴۰۲ رسیدم.

رضایی با بیان اینکه یکی از اقدامات پررنگ و ارزشمند دولت سیزدهم پرداخت حق پرستاری برای جامعه تحت پوشش بود، تصریح کرد: در خصوص اعتبارات بهزیستی در طول یک سال گذشته نیز شاهد افزایش ۱۴۱ درصدی هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های مسئولان این اداره کل، گفت: یک هزار و ۷۳۵ دیدار مردمی، استقرار ۱۵۷ میز خدمت و پاسخگویی، یک هزار و ۹۹۲ دیدار مردمی مدیران ستادی اداره کل، پرداخت و پرداخت ۴۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات وارده از سیل به هم استانی‌ها در شمال استان از خدمات بهزیستی است.

وی با بیان اینکه امسال ۶۹ هزار و ۹۹۳ کودک تحت غربالگری بینایی و ۱۹ هزار و ۳۱۹ کودک تحت غربالگری شنوایی قرار گرفته‌اند، ۶۱ هزار و ۱۱۷ نفر نیز از خدمات مشاوره تخصصی بهزیستی بهره مند شده‌اند.

کد خبر 116454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد