در رسانه |اعتبارات بهزیستی در دولت سیزدهم افزایش ۱۴۱ درصدی داشته است/ رشد ۱۷۲ درصدی پرداخت حق پرستاری در استان

آزنا آنلاین- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اعتبارات بهزیستی در دولت سیزدهم افزایش ۱۴۱ درصدی است و بهزیستی اردبیل در کنار پرداختی مستمری به جامعه تحت پوشش موفق به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال کمک موردی به نیازمندان شده و در این بخش نیز افزایش ۲۲۸ درصدی داشته ایم.

به گزارش آزنا انلاین، حامد رضایی در نشست روایت تحول با حضور خبرنگاران در سالن شهید بهشتی استانداری اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار و ۱۵۸ پرونده در بهزیستی اردبیل در جریان است و با پرداخت مستمری به ۲۵ هزار و ۸۰۰ پرونده در بهزیستی اردبیل تلاش می‌کنیم تا رسالت‌های این سازمان را در اردبیل به نحو مطلوب به انجام برسانیم.

وی افزود: دو هزار و ۶۹۴ حق پرستاری در اردبیل به میزان ۲۲ میلیارد ریال پرداخت شده است و در این بخش نیز شاهد رشد ۱۷۲ درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته هستیم. رضایی تاکید کرد: به همت دولت سیزدهم در اردبیل تمام پرونده‌های پشت نوبتی رسیدگی و این پرونده‌ها در استان اردبیل به صفر رسیده است.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های بهزیستی استان اردبیل در کنار توجه به برنامه‌های کلان سازمان بهزیستی کشور و دغدغه‌های ملی در ۷ گام عمده و با توجه به زیست بوم استان طراحی، برنامه ریزی و اجرایی می‌شود.

وی برگزاری کمیسیون‌های پزشکی و توان پزشکی را در راستای تعیین میزان معلولیت‌ها در اردبیل یادآور شد و بیان کرد: با تخصیص ۹ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال این کمیسیون‌ها در اردبیل برگزار شد که در این بخش نیز شاهد رشد ۸۱ درصدی اعتبارات هستیم.

رضایی عنوان کرد: اخذ مجوز برای ساخت مجتمع‌های خیرساز شهرستان خلخال و پیگیری و اخذ ۲۰ میلیارد ریال برای تعمیرات مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع)  اردبیل انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های فناوری ارتباطات در بهزیستی اردبیل نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال انجام شده و با تلاش کارشناسان و معاونت‌های این سازمان در اردبیل مجوز پردیس توانمندسازی معلولان استان نیز صادر شده است.

کد خبر 116458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد