تقدیر مشاور وزیر در امور بودجه و تامین منابع مالی از مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

علی قناویزچی مشاور وزیر در امور بودجه و تامین منابع مالی از مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به‌دلیل اقدامات موثر در راستای ارزش افزایی و مولدسازی دارایی‌ها و رشد منابع مالی سازمان تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن تقدیر نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مسعود فیروزی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

با اهدای سلام

مولدسازی دارایی‌ها گویای اقدامی تاثیرگذار در حوزه بهره‌وری بوده و همواره نقش بسزایی را در دستیابی به اهداف و رشد منابع مالی در سازمان‌ها دارد. بی‌شک تاکنون مولدسازی دارایی‌های سرمایه‌ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تلاش، جدیت و همت همکاران ارجمند صورت پذیرفته که منجر به شناسایی و ارزش افزایی املاک گردیده است. این اقدام ککم‌نظیر خود جریان‌ساز تحول در پروژه‌های عمرانی و توسعه خدمت‌رسانی به مردم شریف نظاتم مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، که علاوه بر ایجاد الگویی ماندگار در بهینه‌سازی منابع و دارایی‌ها نشان دهنده تعهد و خدمت‌رسانی شایسته همکاران وزارت متبوع به عنوان پیشتازان این طرح عظیم در کشور است.

بدینوسیله از زحمات و تلاش بی‌وقفه جنابعالی در عرصه ارزش افزایی و مولدسازی املاک کمال تقدیر و تشکر را دارم و از خداوند منان برای شما سلامتی و توفیق روزافزون در تمام مراحل زندگی و خدمت رسانی آرزومندم.

علی قناویزچی

مشاور وزیر در امور بودجه و تامین منابع مالی

کد خبر 112694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد