برپایی اردوی ۲ روزه جهادگران سلامت ویژه مددجویان بهزیستی مشهد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، اردوی دو روزه جهادگران سلامت به همت قرارگاه جهادی مهرورزان ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان مشهد همزمان با هفته بهزیستی برگزارشد.

مدیر بهزیستی شهرستان مشهد در این خصوص، گفت: حمایت خیرین، گروه‌های جهادی، افراد دغدغه‌مند و... از جامعه هدف بهزیستی در تمامی طول سال و نمایش حضور گروه‌های مردمی در بهزیستی، یکی از نقاط قوت و پشتوانه محکم و قوی برای کارکنان این سازمان برای عمل به وظایف محوله خود، پیشبرد اهداف و خدمت‌رسانی به جامعه هدف و همینطور باعث دلگرمی و قوت قلب تمامی مددجویان این سازمان است. امروز نیز شاهد حضور پزشکان و متخصصین جوان هستیم که علیرغم گرمای هوا و شرایط دشوار در دو روز متوالی به صورت رایگان از ساعت 9 الی 17 به ارائه خدمات دندانپزشکی، پزشکی، طب سنتی، پزشک عمومی، مشاوره حقوقی، مشاوره خانوادگی و... به مددجویان بهزیستی پرداختند.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی موجب ایجاد انگیزه و امید مردم محروم و توسعه پایدار می‌شود اردوهای جهادی حرکتی رو به جلو است که می‌تواند فرهنگ جامعه را به سمت فرهنگ دوستی و تقویت وحدت و همدلی پیش ببرد. در این اردوی دو روزه جهادگران به صورت تخصصی خدمات توانبخشی و پیراپزشکی ارائه دادند و برای بهره‌مندی از خدمات آنها هیچ محدودیتی وجود نداشت. بیش از 200 نفر در طی این دو روز از خدمات تخصصی گروه جهادی مهرورزان برخوردار گردیدند.

کد خبر 112352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد