اجرای کارگاه مهارت های زندگی در بهزیستی شاهین دژ

کارگاه مهارتهای زندگی با موضوع مدیریت خشم با همکاری شبکه بهداشت در بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

با حضور ریاست و کارکنان بهزیستی شاهین دژ و کارشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ ، کارگاه مهارت های زندگی با موضوع مدیریت خشم با حضور مدرسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن کنفرانس بهزیستی آیت شهرستان برگزار شد .

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن قدردانی از مدیریت شبکه بهداشت و مدرسین حاضر گفت : هدف از آموزش این دوره ، آشنایی با مفهوم خشم ، اثرات و ساختار آن ، آگاهی از اندیشه‌های خشم‌برانگیز و فراگیری مهارت‌هایی برای مدیریت خشم در زندگی روزمره می‌باشد.

وی افزود : کارگاه آموزشی مدیریت خشم برای مخاطبین خاص از جمله کارکنان اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی و مراکز توانبخشی و مراکز مثبت زندگی و موسسات خیریه برگزار خواهد شد.

فرح گلی کارشناس شبکه بهداشت ضمن تقدیر از بهزیستی در خصوص تشکیل این جلسه گفت : خشم، یک احساس طبیعی مثل غم، ترس و شادی است که در همه انسان‌ها وجود دارد. اینها بخشی از زندگی ما هستند. وجود تمامی این احساس‌ها در ما طبیعی است، پس تجربه‌کردن آنها هم طبیعی می‌باشد.

ایشان تصریح کرد ؛ یکی از مهمترین آثار عدم مدیریت خشم بین جوانان که منجر به خودکشی می شود که از رایج ترین عوامل در جامعه امروزی می باشد .چرا که جوانان از سبک تربیت خانواده ها و آیین های دینی دور شده اند و متاسفانه والدین مدیریت درستی بر آنان ندارند .

مدرس کارگاه آموزشی خاطر نشان کرد ؛ آنچه مسلم است این است که در تمامی این روش‌ها ، نحوه بیان خشم به ارتباط فرد با دیگران صدمه می‌زند و فرد این را زمانی متوجه می‌شود که دیگر جایگاه مناسبی در بین اطرافیان خود ندارد.

گفتنی است که در پایان کارگاه از کلیه کارکنان بهزیستی آزمایشات سلامت توسط شبکه بهداشت انجام گرفت .

کد خبر 96697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد