پیام تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

پروین محمدپوری، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن ۱۲ تیر "روز خانواده و تکریم بازنشستگان” را به جامعه بازنشستگان به ویژه بازنشستگان بهزیستی استان تبریک گفت.

متن پیام محمدپوری بدین شرح است:

جایگاه معنوی خانواده به عنوان تأثیرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه‌های انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ به نحوی که در آموزه‌های دین مبین اسلام سلامت اجتماعی و صلابت هر جامعه‌ای مرهون وجود خانواده‌های سالم و با تقواست. در این میان آنچه که بیش از همه در توصیه‌های قرآنی و سخنان گهربار ائمه معصومین سفارش مؤکد به آن شده جایگاه نهاد خانواده و رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع است.

 از این رو همگام با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و در راستای ارج نهادن به مقام والای سالمندان و بازنشستگان، فرارسیدن ٢٥ ذی الحجه که به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است را گرامی می داریم و در این مناسبت ارزشمند قدردان تلاش و مجاهدت های عزیزان بازنشسته، هستیم.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی همکاران بازنشسته بهزیستی، سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی تمامی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما گرانمایگان بهره مند باشد.

پروین محمدپوری

مدیر کل

کد خبر 111118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد