دیدار ریاست بهزیستی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشنویه

بمناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه ، ابراهیم ایراندوست رئیس بهزیستی اشنویه بهمراه کارشناس بازرسی و همکاران اورژانس اجتماعی با دادستان انقلاب و قاضی شعبه ۲ دادگستری شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اشنویه ،

سید ابراهیم ایراندوست در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به نیابت از مدیرکل بهزیستی و مجموعه همکاران اداره بهزیستی اشنویه گفت : آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از بهترین یاران انقلاب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی با خون مطهر خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و یاد و خاطره این بزرگواران همواره در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد.

ایراندوست با بیان اینکه قوه قضائیه، تامین کننده سلامت جامعه و اساس و مظهر عدالت در کشور است، خاطرنشان کرد: رفاه و امنیت جامعه بیانگر این موضوع است که قوه قضاییه در حوزه کاری خود موفق عمل کرده است.
شایان ذکر است در این دیدار رئیس بهزیستی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه دادگستری شهرستان در حمایت از بهزیستی در ارائه خدمات و مساعدت به نیازمندان گزارشی از عملکرد یکساله اورژانس اجتماعی شهرستان را ارائه و با اهدای لوح تقدیر به نیابت از مدیرکل بهزیستی استان از خدمات ارائه شده به بهزیستی تقدیر نمود .

دیدار ریاست بهزیستی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشنویه

دیدار ریاست بهزیستی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشنویه

کد خبر 111244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد