پویش «همه حاضر»؛ توزیع بیش از ۱۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان تحت حمایت بهزیستی هرمزگان

در آغاز سال تحصیلی جدید، پویش «همه حاضر» با هدف تامین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی هرمزگان، به همت خیرین نیک‌اندیش استان، بیش از ۱۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر را بین این دانش‌آموزان توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان، در راستای رفع دغدغه خانواده‌های کم‌بضاعت برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان، پویش «همه حاضر» با همراهی و مشارکت خیرین استان، بیش از ۱۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرد. این اقدام با هدف فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب برای شروع سال تحصیلی و حمایت از دانش‌آموزانی که تحت حمایت بهزیستی قرار دارند، انجام شد.

صداقت‌پیشه، سرپرست اداره هماهنگی مراکز غیردولتی، مشارکت‌های مردمی، اشتغال و تامین مسکن مددجویان بهزیستی هرمزگان، با تقدیر از همراهی مستمر خیرین نیکوکار استان، تاکید کرد که سازمان بهزیستی همواره به کمک‌های خیرخواهانه برای حمایت از دانش‌آموزان و سایر افراد تحت پوشش نیازمند است. او با اشاره به تاثیر کمک‌های مردمی در شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، از تمامی خیرین دعوت کرد تا همچنان در راستای رفع نیازهای افراد محروم استان مشارکت داشته باشند.
وی افزود که خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به صورت خاص (در حوزه‌های درمانی، تامین مسکن، جهیزیه و توانبخشی) یا به صورت عام از طریق حساب‌های مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی هرمزگان اهدا کنند.
اطلاعات حساب برای کمک‌های خیرین:
شماره حساب: ۴۱۶۲۰۳۴۵۴۱۶۷۶۸۰۰
شماره شبا: IR۱۷۰۱۰۰۰۰۴۱۶۲۰۳۴۵۴۱۶۷۶۸۰۰
شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۳۵۸۵۳۲
این پویش در حالی برگزار شد که نیازهای اساسی دانش‌آموزان تحت حمایت بهزیستی، همچنان به مشارکت و حمایت‌های مردمی وابسته است. پویش‌هایی همچون «همه حاضر» نقش مهمی در کاهش دغدغه‌های خانواده‌های کم‌درآمد و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای فرزندان آن‌ها ایفا می‌کنند.

کد خبر 120609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد