نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با کارکنان اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکت های مردمی و اشتغال

نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با کارکنان اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکت های مردمی و اشتغال برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ باهدف بررسی چالش‌ها و مسائل موجود در هر یک از دفاتر مسکن، اشتغال، مشارکت‌های مردمی و مراکز غیر دولتی و به منظور هم اندیشی بین بخشی و گسترش تعامل بین کارکنان و مسئولین ، نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با کارکنان اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکت های مردمی و اشتغال برگزار گردید.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این جلسه تقویت جذب مشارکتهای مردمی ، تامین مسکن مناسب و ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف را راهبرد بهزیستی عنوان کرد و گفت: کمک به تهیه جهیزیه، توانمندسازی شغلی مددجویان، مشکلات معیشتی وکمک هزینه درمان از جمله موارد مشارکت خیرین استان در خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی است که در این خصوص باید با شفافیت هزینه کرد،شناسایی نیازمندان واقعی و تسهیل مسیر جذب مشارکت های خیرین در راستای ارتقای سطح مشارکت مردم با بهزیستی و بهبود کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف بکوشیم .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه با تاکید بر اهتمام ویژه کارشناسان دفاتر مسکن و اشتغال بر تامین و تعمیر مسکن جامعه هدف و ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات مددجویی تاکید کرد.

وی در ادامه نظارت بر اعتبار پروانه‌های فعالیت و مجوزهای صادره برای مؤسسات و مراکز زیرمجموعه را مهم دانست و طی نمودن روند قانونی و تسریع در این امور را امری ضروری عنوان کرد.

در ادامه این نشست صمیمی، رییس و کارشناسان اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکت های مردمی و اشتغال به بیان برنامه های و چالش های دفاتر خود پرداخته و پیشنهادات لازم را در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه کردند.

کد خبر 120886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد