تجلیل مدیرکل بهزیستی هرمزگان از همکاران حوزه آمار و برنامه ریزی بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در نشست تقدیر از کارشناسان حوزه آمار و برنامه ریزی بهزیستی شهرستانها، انجام صحیح امور سازمانی را از اولویتهای خدمتگزاری به جامعه هدف برشمرد و بر لزوم جدیت و پیگیری در مسیر خدمت رسانی به مددجویان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در نشستی صمیمی به مناسبت هفته آمار و برنامه ریزی، ضمن گرامیداشت این هفته و با تشکر و قدردانی از تلاش وزحمات همکاران حوزه آمار و برنامه ریزی، اظهار داشت: خدمت رسانی در سازمان بهزیستی با هر عنوان و جایگاهی از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که خدمت به خلق نزد خداوند جایگاه والایی دارد.
وی در ادامه ، با اشاره به جایگاه و اهمیت موضوع آمار در مبحث برنامه ریزی گفت :بی شک بدون آمار واطلاعات درست، به روز وکامل نمیتوان برای آینده برنامه ریزی وتصمیمات صحیح اتخاذ کرد و افزود: قطعاً اقدامات ارزشمند کارکنان حوزه آمار و برنامه ریزی و حفظ و به روز رسانی اطلاعات مددجویان باعث پیشبرد اهداف سازمان و موجب ارتقای خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف خواهد شد.
همچنین در پایان این نشست؛ توسط مدیرکل بهزیستی هرمزگان از تلاش وزحمات همکاران حوزه آمار و برنامه ریزی بهزیستی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 120657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد