ملارد | برگزاری اولین نشست باشگاه روانشناسان و مشاوران به مناسبت هفته سلامت روان

اولین نشست باشگاه مشاوران و روانشناسان به مناسبت هفته سلامت روان با حضور مدیر گروه روانشناسی دانشگاه آزاد، مراکز مشاوره، مشاوران آموزش و پرورش، مراکز مثبت زندگی و کارشناسان پیشگیری اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد رئیس ادراه با توضیح اینکه این باشگاه کمک شایانی به شناسایی روانشناسان و مشاوران فعال در سطح شهرستان است گفت: دانشجویان و فارغ التحصیلان روانشناسی با عضویت در این باشگاه و بهره مندی از جلساتی که با حضور متخصصین و پیشکسوتان برگزار میشود میتوانند سطح علمی خود را افزایش و در راستای  کاهش آسیب های شهرستان ملارد تلاش کنند.

وی افزود: اصلی ترین موضوع در باشگاه مشاوران تعریف جایگاه روانشناسان در جامعه، کمبودها و نقاط قوت و ضعف مسئله مشاوره بوده است.

رئیس  بهزیستی شهرستان ملارد با توضیح اینکه ارگانهایی چون شهرداری، آموزش و پرورش و سایرین با همراهی بهزیستی نقش عمده ای در پیشبرد این باشگاه دارند گفت: تبادل اطلاعات و هم افزایی در جهت برگزاری جلسات تخصصی در راستای ارتقا فرهنگ مشاوره و رفع نقاط ضعف موجود مهمترین عاملی است که موجب نزدیکی هرچه بیشتر آحاد جامعه با موضوع کمک گرفتن از روانشناسان می شود.

کد خبر 119565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد