شهریار | مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار برگزار شد

طی آیینی با حضور زهرا بیگم موسوی رئیس بهزیستی، ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان، نیک افشار رئیس سابق اداره بهزیستی، امینی رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهریار، داود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد، مسئولین، پرسنل اداره بهزیستی شهریار و مدیران مراکز غیر دولتی، مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در ابتدای مراسم ناصر نیک افشار رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان شهریار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید اداره بهزیستی و همچنین ابراز خرسندی جهت کسب مقام اول شهرستان در استان تهران برای بار دوم در شهریار گفت: با وجود مردم خوب و همکاران عزیز و گرانقدر و اصحاب رسانه انصافاً تجربه خوبی برای من بود که توانستیم در کنار عزیزان دو سال خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم و موفقیت و رتبه ممتاز در اداره کل که جزء افتخارات این شهرستان محسوب می‌شود را مدیون همراهی و حمایت همه ادارات در حوزه های مختلف بودیم که باید زحمات خستگی ناپذیر همکاران عزیز را نیز به آن اضافه نمود.

وی افزود: رتبه کسب شده طبق مقیاس‌های ما نشانگر اثربخش بودن و کارایی این اداره در نوع وظایفش بوده اما به اعتقاد من کافی نیست.

نیک افشار یادآور شد: در این مدت مبنای کار ما اعداد و ارقام نبود بلکه به همراه تاثیر گذاری، افزایش کیفیت و توانمندسازی افراد برای زندگی مستقل در جامعه بود.

رئیس سابق اداره بهزیستی تصریح کرد :در سازمان بهزیستی آیتم‌های مختلفی وجود دارد که باعث شد ما به عنوان رتبه برتر مشخص شویم اما به نظر من زمانی می‌توانیم بگوییم در عملکرد خود مقام اول را به دست آوردیم که توانمندسازی و اثربخشی را به حد اعلا برسانیم و این به آن معناست که یک مددجو در حوزه توانبخشی آنگاه توانمند می‌شود که بتواند صاحب شغل گردد که امیدواریم این مقیاس‌ها و نظام عملکرد با توجه به همین موارد ارزیابی شود.

زهرا بیگم موسوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار نیز در ادامه مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله و شهید نیل فروشان گفت: سازمان بهزیستی جز دستگاه‌هایی است که شهید فیاض بخش آن را پایه ریزی کرد و با خون خود هدف اصلی سازمان بهزیستی را به ما نشان داد تا برای پایین‌ترین اقشار جامعه به زیستن را ایجاد و به آنها کمک و یاری رسانیم.

 وی افزود: افتخار خدمت در اداره بهزیستی نصیب هر شخصی نمی‌شود چرا که کار در این مسئولیت حرکت در لبه تیغ است آنقدر که می‌تواند توفیقات بزرگی را نصیب نماید و از سوی دیگر به پرتگاه بطلان نزدیکت کند لذا باید شکرگزار این نعمت باشیم و از آن در مسیر و هدف غایی خود حرکت کنیم.

 رئیس بهزیستی شهریار بیان نمود: خدمت در غرب استان تهران به ویژه شهریار که در حوزه ظرفیت‌ها و پتانسیل و کار می‌توان آنرا با یک استان مقایسه کرد وظیفه خطیر و مهمی است که امیدواریم با ظرفیت‌های مادی و معنوی آن بتوانیم اثرگذار باشیم و همانطور که همکاران ما توانستند رتبه برتر را به خود اختصاص دهند با همیاری همه این عزیزان بتوانیم در خصوص شاخصه های موجود شاهد ارتقاء و افزایش باشیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود تکریم ارباب رجوع را از مهم‌ترین مسائل روز دستگاه‌ها عنوان نمود و یادآور شد: امیدواریم با تلاش و پیگیری همکارانم بتوانیم در جهت بهبود خدمات رسانی اقدامات راهبردی و جامعی را انجام دهیم که البته از مهمترین برنامه‌هایی که در اولویت‌های کارهای خود قرار خواهم داد بازدید تمامی مراکز تحت پوشش و ایجاد کارگروه‌های تخصصی خواهد بود.

 گفتنی است در پایان این مراسم روسای ادارات، معاونین و پرسنل بهزیستی شهرستان شهریار با اهدا لوح و هدیه از خدمات و تلاش‌های ناصر نیک افشار رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان شهریار قدرانی نمودند.

کد خبر 118921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد