مدیرکل بهزیستی تهران با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ دیدار کرد

محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی با سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان تهران: محمد نصیری در این دیدار ضمن تبریک و قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی، به بررسی دستاوردها و گزارش عملکرد مشترک در حوزه‌های مختلف از جمله کودکان کار، درمان و بازتوانی افراد مبتلا به اعتیاد، و ساماندهی معتادین متجاهر پرداختند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با تأکید بر اهمیت تعامل مؤثر میان دو نهاد، به نقش کلیدی نیروی انتظامی در شناسایی و برخورد با معضلات اجتماعی اشاره کرد و اقدامات انجام شده در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی، به‌ویژه در مورد کودکان کار و خیابان و اتباع غیرقانونی را از ثمرات این همکاری‌ها دانست. وی همچنین به پروژه‌های موفق درمان و بازتوانی افراد مبتلا به اعتیاد اشاره کرد و خواستار تداوم و افزایش همکاری‌ها برای ساماندهی معتادین متجاهر شد.

عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز با اشاره به تعهد این نیرو به تأمین امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی، از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای توسعه همکاری‌ها با سازمان بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: «ما با هم‌افزایی و هم‌کاری می‌توانیم گام‌های بلندی در جهت حل معضلات اجتماعی برداریم.»

در پایان این دیدار که با همراهی محمدرضا بشیری مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان تهران و مریم شاکری معاون سلامت اجتماعی شهرستان تهران به انجام رسید؛ دو طرف بر ضرورت گسترش تعاملات و هم‌افزایی برای بهبود شرایط اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه تأکید کردند.

کد خبر 118858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد