شهریار | بازدید کارشناسان ناظر بهزیستی شهرستان از دو مرکز توانبخشی روزانه معلولین جسمی حرکتی و مرکزنگهداری سالمندان

پروانه نجفی خوشه مهر و مائده غانمی زاده کارشناسان ناظر مراکز غیر دولتی بهزیستی شهریار از دو مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی سالمندان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، زهرا بیگم موسوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان از بازدید دو مرکز توانبخشی روزانه و آموزشی هیوا با ۳۳ نفر توانخواه و مرکز شبانه روزی سالمندان شریف با ۸۶ سالمند با داشتن ۳٠ نفر فاقد سرپرست واقع در منطقه امیریه توسط پروانه نجفی خوشه مهر و مائده غانمی زاده کارشناسان حوزه توانبخشی خبر داد.
رئیس اداره بهزیستی شهریار در ادامه گفت: شناسایی افراد معلول در همان سنین طفولیت و فراهم آوردن بسترهای مناسب تربیتی و رشد برای آنها به صورت مدیریت حساب شده خصوصا تشکیل کلاسهای ویژه آموزش مهارتهای اجتماعی و تزریق روحیه امید ونشاط یکی از مسائل مهم بوده که از اهداف بهزیستی می باشد.

موسوی افزود: کارشناسان ابتدا از مرکز توانبخشی آموزشی روزانه معلولین جسمی حرکتی هیوا در شهریار بازدید و از روند ارائه خدمات به معلولین با مشاهده گزارش کار نیروهای تخصصی و نحوه ارائه خدمات آموزشی را مورد بررسی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با آموزش‌هایی که در ۶ مرکز توانبخشی روزانه در شهرستان از قبیل:گفتار درمانی، توانپزشکی، فیزیوتراپی، کار درمانی و بازی درمانی با نیروهای تخصصی داده می‌شود، توانخواهان می توانند که به زندگی عادی برگردند.
موسوی در پایان افزود: کارشناسان در ادامه با حضور در مرکز شبانه روزی نگهداری از سالمندان شریف ضمن گفتگو با مسئول فنی، بخش های مختلف مرکز را از لحاظ ایمنی، تغذیه و بهداشت مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر 118932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد