شهرتهران | برگزاری کلاس آموزشی سلامت روان

سرپرست مرکز شهید نواب صفوی از برگزاری کلاس آموزشی سلامت روان ویژه جامعه هدف به مناسبت هفته سلامت روان در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، حمزه مکرم عیسی لو در خصوص برگزاری این کلاس آموزشی بیان کرد: امروزه اغلب افراد به دلایل مختلفی از جمله استرس، عدم فعالیت ورزشی کافی، مشغله کاری و غیره سلامت روان آنها به خطر می افتد که با آموزش های لازم می توانند به نتایج مطلوب دست پیدا کنند.

سرپرست مرکز شهید نواب صفوی در ادامه افزود: مطمئناً همه ما تا حدودی می‌دانیم که سلامت روان، یکی از حوزه‌هایی است که با توجه به رشد بی‌سابقه مشکلات روحی و روانی در بین انسان‌ها، اهمیت ویژه‌ای یافته و دانستن اصول آن، برای همه ما ضروری است.

وی در ادامه عنوان کرد: مفهوم سلامت روان جنبه‌های مختلف عاطفی، روانی و رفاه اجتماعی ما را شامل می‌شود به گونه‌ای که می‌توان گفت: روی طرز تفکر، احساس، نحوه رفتار ما در هنگام رویارویی با وقایع زندگی، چگونگی مدیریت استرس، نحوه ارتباط با دیگران و تصمیم‌های ما در طول زندگی تأثیر می‌گذارد. بنابراین سلامت روان در هر مرحله از زندگی، از کودکی و نوجوانی گرفته تا بزرگسالی و پیری، بسیار مهم است.

کد خبر 119540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد