شهریار |دیدار و برگزاری نشست تخصصی مدیران مراکز مثبت زندگی تحت نظارت با رئیس بهزیستی شهرستان

این دیدار با هدف کیفیت‌ بخشی به خدمات ارائه شده به جامعه هدف، نشست هم اندیشی رئیس بهزیستی شهریار با مدیران مراکز مثبت زندگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ با حضور زهرا بیگم موسوی سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار، پریسا پیراحمدی مسئول مراکز مثبت زندگی این اداره و مدیران مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی، دیدار و نشست تخصصی مدیران مراکز مثبت زندگی تحت نظارت برگزار شد.

موسوی سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار در ابتدا با ابراز خرسندی از عملکرد و اجرای طرح های مختلف سازمان توسط ۱۳مرکز مثبت زندگی فعال در شهرستان از جمله: پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی در شهرستان و تأسیس مراکز مثبت زندگی گفت : این مراکز به منظور ارائه و تسهیل در خدمات بهزیستی به جامعه هدف و محرومین شفاف سازی، آگاه سازی بهتر از نوع خدمات و تسریع بیشتر در خدمات ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود : قسمتی از بار سنگین بهزیستی به دوش این مراکز با توجه امکانات محدود بر دوش این مراکز می باشد که جا دارد از تلاشهای این عزیزان قدردانی نمایم و امیدواریم با انجام مددکاری تخصصی و دلسوزانه خدمات بهتری به مددجویان و معلولین ارائه دهید.

موسوی خاطر نشان کرد : با جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعاتی بهتر، توزیع عادلانه خدمات به جامعه هدف بهتر صورت می گیرد ‌و سازمان بهزیستی با کمک و یاری شبکه مراکز مثبت زندگی می تواند خدماتی از قبیل؛ مستمری، توانبخشی و درمانی را به جامعه هدف ارائه دهد لذا با همگرایی شما، بار ما سبک تر خواهد بود و  برای نیل به اهداف بهزیستی کمک شایانی خواهد شد.

موسوی بازدید از این مراکز را از برنامه های اولویت دار این اداره نام برد و افزود :  امیدواریم ضمن بازدید از این مراکز نقاط مثبت پر رنگ‌تر و مشکلات نیز احصاء گردد تا بتوانیم بهترین بازخورد را ببینیم.

شایان ذکر است در ادامه مدیران مراکز مثبت زندگی نیز طرحها و چالشهای گوناگون را در خصوص نحوه خدمات رسانی و بهبود وضعیت پاسخگویی به جامعه هدف را مطرح و خواستار پیگیری و مرتفع شدن آن توسط اداره بهزیستی شهرستان شهریار شدند.

کد خبر 119517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد