پاکدشت | مراسم بزرگداشت سالمندان در پارک شهرداری با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد

مراسم ستاد بزرگداشت سالمندان با حضور حجةالاسلام جوکار امام جمعه شهرستان، محمد جواد آخوندی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، نادره افشارها رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت و دیگر مسئولین شهرستان و کارشناسان در پارک شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،   نادره افشارها رئیس اداره بهزیستی گفت : این مراسم با هدف ارج نهادن به مقام سالمندان و افزایش آگاهی عمومی نسبت به نیازها و چالش‌های آنان برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت و ستاد بزرگداشت سالمندان برگزار شد، جمعی از کارشناسان در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت جسمانی و روانی، فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند و به سالمندان حاضر خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی‌های تخصصی ارائه دادند.
در بخش دیگری از این مراسم، برنامه‌های از جمله موسیقی سنتی، و ورزش‌های سبک برگزار شد که مورد استقبال سالمندان و خانواده‌های آن‌ها قرار گرفت.

حاضران در این مراسم همچنین از غرفه‌های خدمات پزشکی و بهداشتی که شامل تست‌های رایگان فشار خون و قند خون، و ارائه مشاوره‌های تغذیه‌ای بود، بهره‌مند شدند. مسئولین شهرستان در سخنرانی‌های خود بر اهمیت توجه به سالمندان و فراهم کردن فضایی مناسب برای آن‌ها تأکید کردند و از برنامه‌های آتی در راستای بهبود کیفیت زندگی سالمندان خبر دادند.

در پایان این مراسم، با اهدای گل  به سالمندان حاضر، از آنان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه قدردانی شد.

کد خبر 119422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد