شهریار | دیدار رئیس هیئت مدیره انجمن عالی توانبخشی کشور و عضو هیئت مدیره کانون کشوری مراکز مثبت زندگی با سرپرست بهزیستی شهرستان

مجید بهروزی نیا رئیس هیئت مدیره انجمن علل توانبخشی و رضا فریدی عضو هیئت مدیره کانون کشوری مراکز مثبت زندگی با زهرا بیگم موسوی سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مجید بهروزی نیا رئیس هیئت مدیره انجمن عالی توانبخشی و رضا فریدی عضو هیئت مدیره کانون کشوری مراکز مثبت زندگی با زهرا بیگم موسوی رئیس اداره بهزیستی شهریار دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار  بهروزی نیا با تبریک انتصاب رئیس جدید بهزیستی شهرستان و آرزوی توفیق، از انجمن ها و کانون ها به عنوان شرکای اجتماعی و بازوان پرتوان و همسو و هم هدف در فعالیت های سازمان بهزیستی یاد کرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در اداره بهزیستی شهریار اظهار داشت: این شهرستان با پتانسیل بالایی که در زمینه مراکز خصوصی دارد،می تواند برای ارائه خدمات با کیفیت تر و گسترش این خدمات به جامعه هدف فعالیت کند.

در ادامه رضا فریدی نیز با تبریک انتصاب موسوی، بیان کرد که در مراکز مثبت زندگی در حال حاضر خدمات حوزه توانبخشی ، اجتماعی ، پیشگیری و مشارکت ها انجام می شود.

گزارش حاکیست؛ این مراکز در طرح های اجتماع محور نیز نقشی پررنگ تا کنون داشته اند و امید می رود در آینده نزدیک سکان دار خدمات دهی به صورت گسترده به جامعه هدف بهزیستی در کشور باشند.

موسوی ضمن تشکر از فعالیت های خوب انجمن عالی توانبخشی و کانون مراکز مثبت زندگی اذعان داشت: شرکای اجتماعی از بهترین یاوران بهزیستی هستند که فعالیت آنها در قالب انجمن ها،کانون ها و سازمان های مردم نهاد،به عینه قابل رویت است.

وی در ادامه تصریح نمود؛ در شهرستان شهریار نیز،استفاده از توان انجمن ها به عنوان نمایندگان مراکز خصوصی می تواند به پایداری و استواری فعالیت ها و نظام مند شدن خدماتی که به جامعه هدف بهزیستی ارائه می شود، ختم گردد.

موسوی در پایان افزود :نقش مراکز خصوصی در مسائل مختلف بهزیستی در راستای ارائه خدمات با کیفیت تر و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی به شدت موثر و پایدار خواهد بود.

کد خبر 119429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد