اسلامشهر | تکریم و تجلیل از سالمندان

به مناسبت هفته سالمند آیین تکریم و گرامیداشت سالمندان به همت مرکز آموزشی و توانبخشی سالمندان سیب سبز و باحضور جعفریان ریاست اداره بهزیستی اسلامشهر، صالحیان نماینده کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و مسئولان اسلامشهری و سالمندان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، صالحیان مسئول فرهنگی کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: سالمند یک اصطلاح است برای افراد بالای ۶۵ سال سن، این عزیزان سرمایه‌های جامعه هستند و همه جا مورد توجه وقابل احترام بوده و با استفاده از کوله بار تجربه آنها می‌توان درجهت توسعه و پیشرفت سرعت بخشید.

وی تاکید کرد: در دومین مرحله اعطای تسهیلات بانکی به سالمندان در طی سال جاری تعداد۳۴هزار فقره تسهیلات بانکی بین ۳تا ۳۰میلیون تومانی کم بهره به عزیزان تحت پوشش در یکماهه گذشته اعطا شده و از بیستم ماه جاری نیز سامانه برای ثبت نام متقاضیان جدید باز می‌شود که پس ازطی فرآیندهای لازم تسهیلات ارائه خواهد شد.

مرکز آموزشی و توانبخشی سالمندان سیب سبز بعنوان تنها مرکز نگهداری روزانه سالمندان در غرب استان تهران تحت پوشش سازمان بهزیستی از سال ۹۷ به سالمندان شهرستان اسلامشهر و شهرهای اطراف خدمات درمانی، مشاوره، آموزشی و توانبخشی ارائه می‌کند.

جعفریان رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت روز جهانی سالمند وتکریم و تجلیل از سالمندان عزیز گفت: کمبود فضاهای تفریحی و ورزشی ویژه سالمندان، عدم مناسب سازی فضاهای اداری و شهری، کمبود وجود مراکز درمانی تامین اجتماعی از مواردی است که سالمندان اسلامشهری با آن دست وپنجه نرم می‌کنند و می‌طلبد متولیان امر برای رفاه و سلامت بیشتر این سرمایه‌های اجتماعی تلاش بیشتری کنند تا این عزیزان روزگار سالمندی را در آرامش سپری کنند.

کد خبر 119250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد