پاکدشت | تقدیر از ایثارگر و سرباز اداره بهزیستی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس، نادره افشارها، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت، از ایثارگر و سرباز همکار این اداره تقدیر کرد. این مراسم به منظور گرامیداشت فداکاری‌های ایثارگران و نقش آنان در دوران دفاع مقدس و خدمات آنان در جامعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسمی در این اداره برگزار شد که طی آن از ایثارگر و سرباز همکار این نهاد تقدیر شد. نادره افشارها، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت، در این مراسم با تأکید بر نقش بی‌بدیل ایثارگران در دوران دفاع مقدس و پس از آن، اظهار داشت: «ایثارگران نماد پایداری و از خودگذشتگی در تاریخ معاصر ما هستند و نقش آنان در دوران دفاع مقدس برای همیشه در حافظه ملی ما خواهد ماند. امروز نیز این عزیزان با همان روحیه فداکاری در عرصه‌های مختلف، از جمله خدمت به جامعه در سازمان‌هایی چون بهزیستی، فعالیت می‌کنند.»

وی افزود: «سربازان و ایثارگران همکار ما، در کنار دیگر نیروهای بهزیستی، با روحیه‌ای مسئولانه به خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر مشغول هستند. تقدیر از آنان نه تنها ادای احترام به خدماتشان در دوران دفاع مقدس است، بلکه تجلیل از زحمات روزمره آن‌ها در راستای بهبود خدمات بهزیستی نیز محسوب می‌شود.»

در ادامه این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از ایثارگر و سرباز نمونه اداره بهزیستی پاکدشت قدردانی شد. این مراسم به عنوان بخشی از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار شد و نقش این عزیزان در ایجاد پیوند بین ارزش‌های دفاع مقدس و خدمات اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 118503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد