پاکدشت | هشتمین نشست شورای اجتماعی با محوریت تکریم و بزرگداشت مقام سالمندان برگزار شد

هشتمین نشست شورای اجتماعی شهرستان پاکدشت با محوریت تکریم و بزرگداشت سالمندان به ریاست محمد جواد آخوندی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، و با حضور نادره افشارها رئیس اداره بهزیستی و رؤسای ادارات مرتبط و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهذان، در این جلسه، نادره افشارها گزارشی از برنامه‌های پیشنهادی هفته سالمندان ارائه کرد و بر لزوم توجه جدی به نیازها و مشکلات سالمندان تأکید کرد. وی ضمن تشریح اقدامات بهزیستی در حمایت از این قشر، افزود: «برنامه‌ریزی برای هفته سالمندان با هدف ارتقای سطح آگاهی جامعه و بهبود خدمات به سالمندان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در بهزیستی است و همکاری بین دستگاه‌ها در این زمینه اهمیت ویژه‌ای دارد.»

در ادامه،   زینی وند رئیس شبکه بهداشت شهرستان گزارشی از وضعیت سلامت عمومی سالمندان ارائه و به خدمات و اقدامات انجام‌شده در حوزه سلامت این قشر اشاره کرد. از جمله موضوعاتی که مطرح شد، اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ویژه به سالمندان و افزایش دسترسی آنان به مراقبت‌های پزشکی بود.

در پایان، پس از بحث و تبادل‌نظر میان اعضا، برنامه‌های پیشنهادی برای هفته سالمندان شهرستان پاکدشت تصویب و ابلاغ شد تا اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این هفته در حوزه‌های مختلف، از جمله سلامت، فرهنگی و اجتماعی، انجام گیرد.

کد خبر 118505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد