پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان در پی کسب مدال برنز "محسن بختیار" ملی پوش پاراوزنه برداری در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی کسب مدال برنز  محسن بختیار ملی پوش ارزنده گیلانی تیم ملی پاراوزنه برداری ایران در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای "محسن بختیار"
ملی پوش ارزنده تیم ملی پاراوزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

کسب مقام سوم رشته پاراوزنه برداری در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از سوی شما ورزشکار ارزنده ی گیلانی نشان از همت والای جنابعالی است و همگان بر این باور هستیم که با پشتکار و تلاش در هر موقعیت و شرایطی، پیروزی دور از دسترس نیست و می توان بر بلندای افتخار ایستاد.

از اینکه موفق شدید پرصلابت و دلاورانه راه دشوار دستیابی به پیروزی را طی کنید بر خود می بالیم و همواره قدردان تلاش ها و ممارست شما در راه افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان هستیم.

لذا اینجانب کسب مدال برنز پارالمپیک ۲۰۲۴ توسط شما غیورمردگیلانی که نشان از شایستگی و عزم راسختان است را خدمت جنابعالی، خانواده بزرگ بهزیستی، جامعه ورزش، مربیان، مسئولان این رشته ورزشی و مردم شریف استان گیلان تبریک عرض نموده و سربلندی و موفقیت شما را در کلیه مراحل زندگی از خداوند منان خواستارم.

کد خبر 116577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد