برگزاری نشست هم اندیشی ارتقای عملکرد مراکز ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی گیلان

صبح روز سوم اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی ارتقای عملکرد و بررسی چالش‌های مراکز ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی گیلان با حضور آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان، معاون سلامت اجتماعی، روسای دوایر ستادی و شهرستانی ،کارشناسان بهزیستی و مدیرامت مراکز ترک اعتیاد در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی در این نشست با بیان اینکه نظارت و ارزیابی عملکرد توسط کارشناسان ناظر بهزیستی گیلان، عاملی برای رشد و ارتقای کیفیت مراکز تابعه بهزیستی است اظهار داشت: رفع نواقص و رعایت استاندارهای لازم بر اساس دستورالعمل سازمانی، از جمله مواردی است که با نظارت بهزیستی به صورت جدی صورت می پذیرد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را، هم اندیشی در جهت رفع نواقص کمپ های ترک اعتیاد برشمرد و گفت: رعایت استاندارهای لازم و ارتقای کیفیت از لازمه های اصلی و تاثیر گذار در جهت تداوم فعالیت مراکز ترک اعتیاد به شمار می آید و انتظار بر این است تا مدیران مراکز برای تحقق این مهم همکاری لازم را با کارشناسان و ناظرین بهزیستی داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی گیلان فعالیت مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی اعتیاد را امری بسیار مهم در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی به ویژه اعتیاد دانست و بر لزوم اجرای ضوابط و دستورالعمل ها توسط مدیران مراکز ترک اعتیاد در جهت جلوگیری از حوادث و اتفاقات ناگوار تاکید کرد.

کد خبر 115806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد