پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک

آریا طوفانی؛ مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن یکم شهریورماه، روز پزشک و بزرگداشت ابوعلی سینا را به تمامی پزشکان زحمتکش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان ؛ متن پیام به شرح ذیل است:

" بسمه تعالی "

فرارسیدن یکم شهریورماه، سالروز بزرگداشت طبیب الاطباء شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک فرصتی است برای تقدیر از سپید جامگانی که با علم و دانش و در اوج فروتنی ، درد و رنج بیماری را از جان انسانها، دور می کنند.

مطمئنا ارزشمند ترین نوع خدمت به انسانها مرهم محبت نهادن برآلام جسم و جان آنان و زدودن رنج و اندوه دل افسردگان و کمک به بازگرداندن حیات طیبه به آنهاست.

خدمات حیات بخش پزشکان سختکوش و فرهیخته، دوشادوش و هم آوا با دیگر دست اندرکاران سلامت موجب شکوفایی و تعالی این حرفه ارزشمند در این مرز و بوم شده و بدون شک جایگاه و منزلت حرفه پزشکی در جامعه، مرهون مجاهدت‌ها و تلاش پزشکانی است که همواره با تعهد به سوگند خود و عمل به مسئولیت اجتماعی خویش، نجات جان و مراقبت از سلامت انسان‌ها را در اولویت قرار داده و در تمام سختی‌ها و فراز و فرودها برای خدمتگزاری به مردم خالصانه گام برداشته‌اند.

لذا اینجانب این روز بزرگ را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی ایران اسلامی به ویژه پزشکان شاغل در سازمان بهزیستی  تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان توفیق روز افزون این عزیزان را جهت ارائه خدمت بی منت خواستارم.

کد خبر 115614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد