اطلاعیه | قابل توجه افراد معرفی شده مرحله اول اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان/ اداره کل بهزیستی استان گیلان

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده در اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان به اطلاع می رساند : با در دست داشتن مدارک زیر بر اساس تاریخ مشخص شده ، شخصاً جهت تحویل و بررسی مدارک ساعت ۸/۳۰ در سالن دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی واقع در خیابان پرستار مراجعه نمایند .

مدارک مورد نیاز :

  1. ۴ قطعه عکس ۴ x ۳ پشت نویس شده (در سال جاری گرفته شده باشد)
  2. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
  3. اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
  4. اصل و کپی مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت نام شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
  5. اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان

لازم به ذکر است نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست حداکثر تا ۱۲ ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (۱۴۰۳/۰۳/۱۷) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی اقدام نمایند.

  1. اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی با امضاء مدیر کل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان
  2. ارایه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر
  • ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و  فرزندان ( براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت-موضوع مصوبه شماره ۶۹۳۸۵/۲۷۸ مورخ ۱۴۰۰/۸/۱۹ مجلس شورای اسلامی)
  • ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحوت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲  تا کنون)
  • ارائه مدرک ایثارگری (جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند. ایثارگران ۲۵ درصد و ۵ درصد، مکلف به رعایت حداکثر سن‌های اعلام شده در دفترچه می‌باشند.)
  1. ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها
  • شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال‌های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.

  • استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت بموجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا  با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود؛

الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد  تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.

            تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.

نام

نام خانوادگی

شغل

تاریخ مراجعه

صرفناز

ابراهیمی

کارشناس امور بهزیستی(۱)

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

پیمان

ارزبکی عربانی

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

فرزاد

امیری

کارشناس امور بهزیستی(۱)(کد ۲)

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

نوید

پوراسکندر

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

پروین

پورصفر کومله

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

زینب

جعفری دوست گاویه

کارشناس امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

فاطمه

حسین نژاد

کارشناس امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

سجاد

رحیمی جوکندان

کارشناس امور بهزیستی(۱)

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

زهرا

رستمی اروشکی

کارشناس امور اداری

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

سیده فاطمه

رشیدی گامیش بان

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

رقیه

رنجکش کیسمی

کارشناس امور بهزیستی(۱)(کد ۲)

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

مهدی

شریفی

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

حسین

شریفی گلورزی

کارشناس امور بهزیستی(۱)(کد ۴)

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

مرجان

صحرانورد

کارشناس امور بهزیستی(۱)(کد ۴)

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

صغری

صفرپور دنگسرکی

کارشناس امور بهزیستی(۱)

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

رویا

علوی زاده شالکوهی

کارشناس امور بهزیستی(۱)

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

حسین

قلیچی لوشانی

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

فاطمه

قنبری بندبنی

کارشناس امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

مریم

کابینی کهن

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

مجید

کام دوست

کارشناس امور بهزیستی(۱)(کد ۴)

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

حمید

کشیر

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

مجید

لطفعلی پور علی آبادی

کارشناس امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

فاطمه

محمدی مرسه

کارشناس امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

سجاد

محمودی

کارشناس امور اداری

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

سمیه

محمودی

کارشناس امور بهزیستی(۱)(کد ۲)

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

فاطمه

مروت دوست انارکولی

کارشناس امور اداری

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

رضوانه

مقتدائی

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

جواد

مهدی پور

کارشناس امور بهزیستی(۱)(کد ۴)

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

سید مجتبی

موسوی دیزکوهی

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

بهاره

میرزاجانی شاقاجی

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

سیدعلی

میرنبی زاده

کارشناس امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

هانیه

نصیری

کارشناس امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

فرزانه

نصیری قلعه بین

کارشناس امور بهزیستی(۱)

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

پوریا

نعمتی جهان

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

امیرحسین

نعمتی ماسوله

کارشناس امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

محمد حسن

نگهداری

کارشناس امور توانبخشی(۱)

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

علی

هادی مسجدبری

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

کاظم

وجدانی نصیرمحله

کاردان امور مالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

کد خبر 115475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد