افتتاح ۹۳ طرح اشتغالزایی، خدماتی و پروژه مسکن مددجویان بهزیستی در هفته دولت

مدیرکل بهزیستی استان گیلان از افتتاح ۹۳ طرح و پروژه بهزیستی در هفته دولت خبر داد.

آریا طوفانی، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و یاران همراهشان ، اظهار داشت: تلاش ها و خدمت رسانی صادقانه شهید رجایی رئیس جمهور وقت و یاران همراه ، نشان از آن دارد که دغدغه مندی و رسیدگی به امورات نیازمندان همواره باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: مطابق معمول هرسال، بخشی از طرح های عمرانی و خدماتی بهزیستی در هفته دولت به بهره برداری می رسد که در سال جاری و تاکنون ۵ هزار پروژه شامل برنامه‌های اشتغالزایی، واگذاری ۲ هزار و ۶۴۲ مسکن و افتتاح مراکز و برنامه‌های اشتغالزایی به صورت متمرکز در سراسر کشور به بهره برداری رسیده است.

طوفانی با اشاره به  پروژه های قابل افتتاح بهزیستی گیلان در هفته دولت، اضافه کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دولت ، ۹۳ طرح اشتغالزایی، خدماتی و پروژه مسکن مددجویان بهزیستی به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه به تفکیک پروژهای قابل افتتاح بهزیستی در هفته دولت پرداخت و گفت: از تعداد ۹۳ طرح قابل افتتاح بهزیستی گیلان  ، ۴۹ واحد مسکن مددجویی ، ۴۳ طرح اشتغالزایی و ۱ مرکز خدماتی مراقبتی ویژه بیماران روانی مزمن در هفته دولت  افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه توانمندی توانخواهان و مددجویان از اهداف اصلی سازمان بهزیستی است خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی ، برگزاری کارزار و غرفه های آگاهی بخشی، ارائه خدمات رایگان بهزیستی و توانبخشی از جمله مواردی است که در هفته دولت از سوی سازمان بهزیستی در سراسر استان گیلان به مرحله اجرا خواهد رسید.

کد خبر 115735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد