لاهیجان | افتتاح خانه مهر خانواده در شهرستان لاهیجان

مرکز مهر خانواده با هدف دیدار فرزندان طلاق در فضایی امن و با رصد کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی و با همکاری نهادهای دادگستری، بهزیستی و شهرداری و مشارکت خیرین در شهرستان لاهیجان افتتاح شد..

دکتر مانک ییلاق بیگی معاون سلامت اجتماعی بهزیستی گیلان در این آئین که با حضور مسئولین قضایی استانی و شهرستان و سایر مدیران دستگاه اجرایی لاهیجان برگزار شد،  ضمن قدردانی از تلاش های مسئولین امر جهت تاسیس اولین مرکز مهر خانواده در شهرستان لاهیجان ، عنوان کرد: در راستای حفظ سلامت اجتماعی کودکان ، تأسیس چنین مراکزی، امری ضروری به شمار می آید و قطعا دیدار فرزندان تحت حمایت بهزیستی با والدین در چنین محیط امنی، موجب کاهش بسیاری از آسیب های روانی و اجتماعی خواهد شد.

وی همچنین  به سایر خدمات بهزیستی در این مرکز اشاره کرد و افزود : مشاوره، روان درمانی، مددکاری و آموزش والدین و کودکان و حمایت های حقوقی قضایی از کودکان و زنان از سایر خدمات این مرکز خواهد بود و تمامی این خدمات توسط کارشناسان متخصص بهزیستی و قضایی با هدف حفظ سلامت روانی کودکان و پیشگیری از تنش های اجتماعی،  ارائه می شود.

لازم به ذکر است خانه مهرلاهیجان درفضایی مستقل به متراژ  ۹۰مترمربع وبه ارزش یکمیلیاردوچهارصد میلیون تومان باهمکاری دادگستری ،شهرداری وخیرین شهرستان بنا نهاده شده است.

کد خبر 115498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد