آئین تکریم آزادگان سرافراز اداره کل بهزیستی خراسان رضوی

آئین تکریم و تجلیل از آزادگان سرافراز اداره کل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به خاک میهن اسلامی و ارج نهادن به سال‌ها تحمل رنج، مرارت و مشقت آنها در اسارتگاه‌های رژیم بعثی با حضور سیدمهدی رضوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید رجایی، احمد زارعی رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع)، سردار میرشجاع راوی دفاع مقدس و ۴۴ نفر از آزادگان سرافراز بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید. در این مراسم ضمن بیان رشادت‌های آزادگان، به بیان روایت‌های دوران دفاع مقدس پرداخته شد و در نهایت توسط مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از آزادگان بازنشسته این سازمان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این همایش گفت: نباید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آسیب ببیند. آزادگان عزیز الگوی خود را از امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) گرفتند چرا که اهل البیت علیهم السلام خود سرچشمه رشادت، ایثار و فداکاری هستند. آزادگان در اوج عزت به اسارت دشمن بعثی عراق درآمده و با تحمل درد و رنج دوران سنگین اسارت، درجات عالی معنوی را طی کرده‌اند. حماسه آفرینی رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس که خالصانه از کیان مملکت دفاع کردند همچون نگینی زرین و درخشان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت و ضبط شده است.

مسعود فیروزی افزود: رشادت‌های آزادگان در اسارت باید برای نسل جدید تبیین شود. بر همه ما واجب است تا ضمن ارج نهادن به مجاهدتهای دلاور مردان و ایثارگران در ترویج این رشادتها به نسل های آینده اقدام نمائیم. باعث افتخار سازمان بهزیستی است که 46 نفر از افراد شاغل در این سازمان از دلیرمردان آزاده این سرزمین بوده‌اند و حضور آنها همواره باعث برکت و نعمت برای این سازمان بوده است.

آئین تکریم آزادگان سرافراز اداره کل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 115669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد