فیروزکوه | بازدید سر زده کارشناسان مشارکت مردمی استان تهران

میترا گلستانی و فرشته حسینی از کارشناسان مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران، به صورت سرزده از حوزه ی مشارکت های مردمی و اشتغال شهرستان فیروزکوه در خصوص ارزیابی عملکرد این حوزه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، بازدید سرزده از اداره بهزیستی شهرستان ودیدار با رئیس اداره بهزیستی در خصوص میزان دریافت مشارکت های مردمی و نحوه توزیع آن بین مددجویان گفتگو کردند و در این بازدید رسیدگی به امور جلب و جذب پرداخته شد.

کارشناس مسئول مشارکتهای مردمی و اشتغال بیان کرد: همکاران حوزه مشارکتهای مردمی در تلاش هستند تا با حمایت سایر ارگانها و همراهی خیرین گرامی بتوانند گوشه ای از مشکلات افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار را رفع نمایند.

در پایان عموزاده افزود: استفاده از ظرفیت خیران و جلب مشارکت‌های مردمی را از اولویت‌های اداره بهزیستی برشمرد و گفت: بهزیستی شهرستان در راستای ارتقای سطح زندگی و بهبود معیشت مددجویان با روش‌های گوناگون نسبت به جذب مشارکت‌های مردمی اقدام کرده و هر سال به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت نیکوکاری جامعه برنامه‌ها، طرح‌ها و پویش‌های مختلف در زمان‌ها و مناسبت‌های گوناگون اجرا شده است.

کد خبر 115561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد