شهر قدس | کارگاه آموزشی با موضوع «پیش از ازدواج»

کارگاه آموزشی با موضوع پیش از ازدواج با تدریس لیلا شورین در سالن شهید دهنو شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران، مدرس ازدواج و خانواده به همت مرکز مشاوره روانشناختی همراهان مسیر زندگی  و با همکاری اداره بهزیستی شهرستان قدس و اداره آموزش و پرورش کارگاه آموزشی «پیش از ازدواج» را با تدریس لیلا شورین برگزار کرد.

شورین در این کارگاه، ازدواج را یکی از پیچیده ترین روابط انسانی دانست که بنیاد خانواده بر آن استوار است و اظهار کرد:چگونگی آغاز و شکل گیری روابط بین زوجین می تواند زندگی آنان و فرزندانشان را تحت تاثیر مثبت یا منفی خود قرار دهد.
در این کارگاه آموزشی سرفصل های همچون مراحل ازدواج،   آشنایی، نظریه های آن، مزایا و محدویت های آشنایی و خطا های رایج در ازدواج به شیوه مشارکتی پرداخته شد.

لیلا خدری مسئول سلامت اجتماعی بهزیستی شهرستان قدس و مسئول برگزاری کارگاه آموزشی «مشاوره پیش از ازدواج» تصریح کرد:مشاوره و آموزش پیش از ازدواج می تواند در طیف وسیعی از دانش و مهارت انجام شود و به زوجین کمک کند تا آگاهی کامل را در زمینه های مهم کسب کرده و زندگی خود را بر مبنای درستی پایه گذاری کنند و این موضوع نقش بسزایی در تحکیم بنیان خانواده ها دارد.

گفتنی است این کارگاه آموزشی و تخصصی با حضور ۵۰ نفر از کارشناسان و همچنین پرسنل اداره آموزش و پرورش در سالن شهید دهنو شهرستان قدس برگزار شد.

قابل ذکر است با توجه به استقبال و رضایت مناسب شرکت کنندگان مقرر گردید این دوره استمرار یابد.

کد خبر 116998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد