پیشوا | برگزاری جلسه شورای مشارکت های مردمی

جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان پیشوا با حضور خیرین ونمایندگان فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه با حضور قاسمی دستیار فرماندار، تاجیک مشاور حوزه سیاسی فرماندار، سرپرست بهزیستی شهرستان پیشوا، اعضای شورا و مسئولین بازرسی وحراست مشارکت های مردمی، اجتماعی و توانبخشی برگزار شد. سرپرست بهزیستی شهرستان پیشوا در این جلسه، ضمن اشاره به اهمیت شورای مشارکتهای مردمی در قانون سازمان بهزیستی گفت: هدف از تشکیل این جلسه برنامه ریزی برای جلب و جذب کمک های مردمی و چگونگی هزینه کرد این کمک ها است.

زهرا بیگم موسوی با اشاره به آمار بالای پرونده های مددجویان و توانخواهان نیازمند تحت پوشش و پشت نوبت خدمات کمک های مالی و غیر مالی بهزیستی افزود: به دلیل وظایف متعدد بهزیستی شهرستان در حوزه های توانبخشی، امور اجتماعی و پیشگیری و نیازهای گوناگون و روزافزون جامعه هدف تحت پوشش، منابع و اعتبارات جاری بهزیستی پاسخگوی نیازهای فعلی مددجویان و معلولان نیست.

در ادامه جلسه سایر اعضا و خیرین حاضر به بیان نقطه نظرات خود درباره جلب و جذب کمک های مردمی و نحوه هزینه کرد هزینه تخصیص یافته مشارکتهای مردمی استان به این شهرستان پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی اعلام کردند.

کد خبر 116999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد