برگزاری میز خدمت با هدف ارتباطات مردمی و رویکرد حل مسئله و ظرفیت سازی اجتماعی در مسجد علی ابن الحسین

میز خدمت بهزیستی استان تهران با هدف گره گشایی از احوال اقشار تحت پوشش بهزیستی و با حفظ کرامت جامعه هدف و ارتباط مستقیم و بی واسطه با مسئولین در مسجد علی ابن الحسین تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این نشست مددجویان درخواست های خود را با مدیرکل بهزیستی استان تهران و مدیر بهزیستی شهرتهران در میان گذاشته و دستورات و ارجاعات لازم از سوی آنها برای حل این مشکلات و خواسته‌ها صادر شد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران با ابراز امیدواری از برگزاری این میز خدمت گفت: تعداد زیادی از افراد تحت پوشش بهزیستی از جمله افراد دارای معلولیت، بانوان سرپرست خانوار و...به این میز خدمت مراجعه کردند و همکاران خدوم و  پرتلاش ما در بهزیستی شهرتهران به مشکلات این عزیزان رسیدگی کرده و پاسخگو بودند تا بتوانیم بخشی از مشکلات آنها را مرتفع کنیم.

محمد نصیری در ادامه سخنانش افزود: برگزاری میز خدمت باعث ارتباط و تعامل بین دستگاهی شده و با استفاده از منابع مالی بهزیستی کشور و ظرفیت های ارگان های دیگر می توان در حل مشکلاتی از جمله کمک هزینه مسکن، درمانی، اشتغال و... جامعه هدف بهره برد.

قابل یادآوری است، این میز خدمت با حضور محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران، محمود برزگر مدیر بهزیستی شهرتهران، سهیلا یزدان شناس رئیس ستاد هماهنگی و پذیرش گروه هدف بهزیستی استان تهران، مسئول روابط عمومی واطلاع رسانی بهزیستی استان تهران، معاونین تخصصی بهزیستی شهرتهران، رئیس ستاد پذیرش بهزیستی شهرتهران، مددکاران بهزیستی شهرتهران و دیگر مسئولین در مسجد علی ابن احسین واقع در محلاتی جنوبی تهران از اذان ظهر شروع و تا اذان مغرب ادامه داشت و با هماهنگی های لازم  مشاوره ژنتیک، مشاوره اعتیاد، بینایی سنجی کودکان نیز انجام و همچنین تعدادی تجهیزات توانبخشی به افراد دارای معلولیت اهدا شد و به مسائلی از قبیل کمک هزینه ودیعه مسکن، درمان و... رسیدگی های لازم صورت پذیرفت.

کد خبر 116812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد