آموزش و توانمندسازی حلقه ی مفقوده متقاضیان تشکل ها و موسسات مردم نهاد در خط اول فعالیت

دکتر صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور، در نشست مشترک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با مدیران و تشکل های مردمی به مناسبت ۲۲ مرداد که در سالن شهید عابد فرمانداری برگزار شد مهمترین چالش ها و موانع پیش روی فعالیت تشکل های مردمی را تشریح و از همکاری موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی شهرستان تقدیر کرد .

دکتر صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور در نشست مشترک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با مدیران و تشکل های مردمی به مناسبت ۲۲ مرداد که در سالن شهید عابد فرمانداری برگزار شد مهمترین چالش ها و موانع پیش روی فعالیت تشکل های مردمی را مشکلات و منابع مالی ، عدم آموزش و توانمندسازی کافی ، نداشتن شبکه سازی و همکاری بین موسسات و سازمانهاو محدودیت های قانونی در اجرای برخی فعالیتها از سوی دستگاه‌های اجرایی برشمرد .‌

وی افزود : آگاهی بخشی عمومی در جامعه در اجرای اهداف محوله نهاد ها و موسسات و افزایش مشارکت اجتماعی زمینه رشد و ایجاد جامعه ای مترقی است .

دکتر صدر گفت  : سازمانهای مردم نهاد با توجه به ارتباط نزدیکی که با جامعه هدف خود دارند در ارائه پیشنهادات و تصمیمات ارگانها و بهبود فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف نقش موثری دارند و اداره بهزیستی به عنوان دستگاه اجرایی با وجود وظایف متعدد در حوزه پیگیری امور توان یابان ،  آسیبهای اجتماعی و جامعه هدف سازمان ، آمادگی خود را در زمینه همکاری و ارائه آموزش های تخصصی و استفاده از ظرفیت سمن ها و تشکل های مردمی در شهرستان اعلام می دارد .

رییس اداره بهزیستی نیشابور در حاشیه این مراسم ، موسسات و NGO ها را بازوی توانمند سازمان بهزیستی در ارائه خدمت در حوزه های مختلف توانبخشی. پیشگیری و اجتماعی به جامعه هدف برشمرد و ضمن تبریک و تهنیت این روز  به مدیران و پرسنل موسسات و مراکز تحت نظارت  از حضور در این نشست و همکاری و همراهی این مراکز در بهبود کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد .

در پایان مراسم از ۳ موسسه تحت نظارت با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد .

 لازم به ذکر است تعداد ۱۳ موسسه تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان در حوزه های مختلف  توانبخشی. پیشگیری و اجتماعی به جامعه هدف سازمان شهرستان ارائه خدمت می کنند.

کد خبر 115147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد