برگزاری جلسه شورای سالمندان آذربایجان غربی در بهزیستی استان

جلسه شورای سالمندان استان به میزبانی بهزیستی در شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛
در راستای بررسی نحوه حمایت از سالمندانی که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی و صندوق بازنشستگی نیستند ، جلسه هماهنگی با حضور دستگاههای متولی جهت بررسی و تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در راستای حمایت از این قشر توسط دبیرخانه شورای سالمندان استان با حضور مدیر کل بهزیستی ، معاون توانبخشی و نمایندگان سایر دستگاه‌های ذیربط در ستاد بهزیستی استان برگزار گردید.

محمدپوری مدیر کل بهزیستی در این جلسه با اشاره به جایگاه مهم سالمندان در جامعه به عنوان گنجینه های دانش و تجربه در خصوص لیست به روز ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی درباره اطلاعات سالمندان پر خطر و لزوم بررسی سایر دستگاههای متولی مطالبی را مطرح و از شرایط پذیرش سالمندان طبق دستورالعمل سازمان توضیحاتی ارائه نمود.

دکتر زرین تاج علیزادگان ، معاون توانبخشی بهزیستی نیز توضیحاتی درباره مراکز نگهداری و روزانه موجود دراستان ارائه و سپس نمایندگان اداره کار ،کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی نکته نظرات خود را در جهت برنامه ریزی منسجم در راستای ارائه خدمات به این قشر با ارزش جامعه بیان کردند.
(لازم به ذکر است: سالمند پرخطر به سالمندانی گفته می‌شود که دارای بیماری های زمینه ای مانند فشارخون ، دیابت و ... می باشند.)

برگزاری جلسه شورای سالمندان آذربایجان غربی در بهزیستی استان

برگزاری جلسه شورای سالمندان آذربایجان غربی در بهزیستی استان

کد خبر 114586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد