ابراهیم ایراندوست رئیس بهزیستی اشنویه به همراه تیم تخصصی (مددکار مرکز مثبت ، مددکار توانبخشی) از منزل مددجویان تحت پوشش بهزیستی اشنویه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اشنویه ؛
در جریان طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف کشور و دیدار چهره به چهره ( ۱۴۰۳/۰۵/۵) ریاست سازمان بامددجویان بهزیستی اشنویه و صدور دستوررات به جهت رفع نیازمندیهای و بررسی مشکلات مطرح شده ، رئیس بهزیستی اشنویه با حضور در منازل ایشان مشکلات آنها را بررسی کرد.
ایراندوست با حضوردر منزل یکی از مددجویان ملاقات شونده از طرف ریاست سازمان بهزیستی کشور تیمی متشکل از ریاست بهزیستی ، مددکار توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان، کارشناسان مراکز مثبت به جهت حل مشکلات مددجو با خانواده آنها دیدار و گفتگو کرد.
ایراندوست در این دیدار ضمن استماع دردل خانواده از بابت مشکلات موجود حال حاضر فرزنداش از لحاظ تامین مایحتاج دخترشان به سبب مشکلات اقتصادی را بسیار سخت توصیف کرد به جهت تامین آنها از طریق بهزیستی ، معرفی به بنیاد ها و موسسات خیریه خبر داد.
درادامه بازدید از منزل مددجو یک دستگاه ویلچر و یک عدد تخت بیمارستانی و مقداری پوشینه از طرف حوزه توانبخشی و مددکار بنا به دستور ریاست سازمان بهزیستی به این خانواده تحویل گردید.

بازدید رئیس بهزیستی اشنویه به همراه تیم تخصصی از منزل مددجویان تحت پوشش  بهزیستی

بازدید رئیس بهزیستی اشنویه به همراه تیم تخصصی از منزل مددجویان تحت پوشش  بهزیستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد