بازدید از مرکز جامع روزانه و ویزیت در منزل بیماران روانی نگاه نو بوکان

رابطین حراست ، بازرسی و مسئول توانبخشی و مراکز غیردولتی کشوری و استانی به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان از مرکز توانبخشی روزانه نگاه نو شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوکان ،

در این بازدید دفتر پذیرش مراجعین، دوربین های مداربسته، مدارک و مستندات پرداخت بیمه و حقوق کارکنان، وضعیت ترخیص و پذیرش مددجویان تحت پوشش، نحوه ی ارائه خدمات و... مورد ارزیابی قرار گرفت.
مسعود شجاعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان با عنوان اینکه بسیاری از خانواده های دارای فرد معلول نیازمند مکانی هستند تا با خیال آسوده چند ساعت فرزند خود را سپرده و بتوانند به امور شخصی بپردازند و در کنار نگهداری، مهمترین مسئله، آموزش این افراد بوده که در این مراکز بسته به شرایط فرد و با نظر متخصصین حاضر در مرکز، آموزش های لازم اعم از : کاردرمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، امور مددکاری، روانشناسی و بسیاری دیگر از خدمات تخصصی سازمان بهزیستی توسط مربی ها و کارشناسان حاذق و تائید شده انجام می شود.
شجاعی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت بازدیدهای مستمر از مراکز گفت: تمامی فعالیت ها و عملکرد این مراکز در بازدیدهای نظارتی مورد بررسی قرار گرفته و نکات لازم توسط مسئولین گفته می شود.
در پایان موارد ضروری و نواقص جهت رفع با تعیین فرجه زمانی به مدیر مرکز یادآوری گردید.

بازدید از مرکز جامع روزانه و ویزیت در منزل بیماران روانی نگاه نو بوکان

کد خبر 114352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد