پیام تبریک مدیرکل به اصحاب رسانه، خبرنگاران، خبرگزاری ها و فعالین مجازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمود منطقی مدیرکل در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

صاحبان رسانه‌ و قلم ، بازگوکنندگان اندیشه و منتقل کننده  اطلاعاتی هستند که می توانند با زیبایی نگارش حرفه‌ای  و بهره گیری از دانش روز در مسیر تعالی انسان به همنوعان خود کمک نموده و اینگونه جایگاه قلم را پاس دارند.

تقارن روز خبرنگار با ایام سوگواری شهادت اباعبدا...الحسین(ع)، توجه همه ما را به نقش بی بدیل پیام آور کربلا حضرت زینب(س) جلب می کند که به تعبیری کربلا در کربلا می ماند، اگر زینب نبود و این همان نقش اساسی و تبیینی خبرنگاران صادق و دل در گرو سعادت جامعه است که مشقت ها و سختی های این راه را به جان می خرند و از خود می گذرند.

17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، بهانه ای است که علاوه بر اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران و اثرگذاران عرصه ‏اطلاع رسانی بر این مسئله تاکید شود که خبرنگاران نقش حساسی در  شفافیت امور و گسترش مشارکت عمومی در جریان توسعه و ایجاد وحدت، همدلی و غرور ملی ‏دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر درگذشتگان این عرصه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، خبرنگاران، خبرگزاری ها و فعالین مجازی و همراهان همیشه اداره کل بهزیستی استان در این عرصه تبریک عرض نموده و امید است با همکاری ایشان بتوانیم گام های موثر و پایداری را در ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف برداریم.

از درگاه خداوند متعال برای شما ارجمندان تا سالیان سال تداوم رسالت شریفتان را آرزومندم.

محمد منطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 114581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد