کسب مقام قهرمانی فوتسال توسط فرزندان تحت حمایت در بهزیستی استان

مسابقات فوتسال فرزندان سازمان بهزیستی کشور در بابلسر برگزار شد.در پایان این مسابقات استان های سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس و همدان به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، کاروان ورزشی پسران ورزشکار تحت حمایت دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان بهزیستی استان سمنان در گروه سنی بالای ۱۴ سال که در راستای نشاط آفرینی و کشف استعدادهای ورزشی در هفدهمین مسابقات فوتسال فرزندان سازمان بهزیستی کشور حضور یافت، توانست برای اولین بار به مقام قهرمانی دست یابد.

این مسابقات با حضور ۳۰ تیم از سراسر کشور ۳۰ تیر لغایت ۴ مرداد ماه در اردوگاه ورزشی و فرهنگی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد و استان های سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس و همدان به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

گفتنی است مدیر کل بهزیستی استان با همراهی معاونت پشتیبانی با حضور در محل برگزاری مسابقات با هدف تقویت روحیه تیم شاهد بازی فرزندان در بازی ماقبل فینال و فینال بودند. در دیدار پایانی استان سمنان با نتیجه ۵ بر ۳ استان سیستان و بلوچستان را شکست داده و قهرمان کشور شدند.

مدیرکل بهزیستی استان پس از قهرمانی ضمن تبریک و ابراز خرسندی از اولین رویداد ورزشی فرزندان استان در این رده سنی که ماحصل همدلی، هم آوازی تیم با همراهی مربی و سرپرست گروه است، از اهمیت ورزش به عنوان پدیده اجتماعی، فرهنگی سخن گفت و تاکید کرد: ورزش قهرمانی از حیث ایجاد الگو و جاذبه در تشویق و گرایش فرزندان به سمت ورزش به عنوان امری حیاتی در زندگی مثمر ثمر است و در جامعه کنونی ورزش رمز سلامت، تندرستی، پویایی و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی، افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

دکتر منطقی با اشاره به فعالیت ۱۰ مرکز(خانه) شبانه روزی نگهداری از فرزندان با مجموع ۱۵۰ فرزند تحت نظارت بهزیستی استان خاطر نشان کرد: تمام تلاش مددکاران، کارشناسان بهزیستی در این خلاصه شده که فرزندان بهزیستی بتوانند روی پای خود بایستند و به توانمندی لازم جهت حضور در جامعه برسند.

کد خبر 113820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد