شهرری | اهدای لوازم ضروری منزل به جامعه هدف

تعداد ۲۰ دستگاه لوازم ضروری منزل به مددجویان بهزیستی شهرستان ری اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مژگان لشگری معاون مشارکت‌های بهزیستی شهرستان ری گفت: با توجه به نیاز جامعه هدف بهزیستی این شهرستان و تحقق شعار" نهضت حسینی، خدمت مردمی" به همت و تلاش معاونت مشارکتهای مردمی این شهرستان و کمکهای خیرین ۲۰ دستگاه لوازم ضروری منزل برای جامعه هدف بهزیستی شهرستان ری تهیه و به مددجویان نیازمند اهدا شد.

معاون مشارکت‌های بهزیستی شهرستان ری بیان کرد : لوازم مذکور در مجموع شامل:۴ دستگاه یخچال فریزر، ۱۰ دستگاه کولر و ۶ دستگاه پنکه می باشد.

لشگری درمورد کمکهای معیشتی نیز اعلام کرد : ۲۰۰ بسته معیشتی  به مدد جویان اهدا شده و تعدادی هم واریز مستقیم به حساب مدد جویان انجام گردید.

وی همچنین اشاره کرد به مناسبت ایام محرم ۲ هزار پرس غذای گرم بین مدد جویان توزیع شده و این روند تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

معاون مشارکتهای مردمی شهرستان ری ادامه داد: نیکوکاران و خیرین گرامی می‌توانند با مراجعه و یا تماس با  ستاد و مراکز بهزیستی این شهرستان و با تعیین نیت خاص برای تأمین لوازم ضروری منزل وکمک معیشتی افراد تحت پوشش، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت رفع نیاز این عزیزان  اهدا نمایند.

کد خبر 114428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد